<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9322014\x26blogName\x3dFrosted+Flake+Wood\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ffwood.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ffwood.blogspot.com/\x26vt\x3d-7538618771097144035', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

"Πόρτες από τούβλα"

28.7.09
Μάλλον δεν είναι και έτσι. Τελείως έτσι, sweetness.
Ναι ρε πες και ότι δεν μου βγήκε κιόλας. Λες και δεν ξέρω τι σκέφτεσαι όταν το κάνεις και πόσο πεζά είναι τα περαστικά από το μυαλό σου. Σταμάτης και Γρηγόρης.
Και συ παίζεις και γελάς;
Τουλάχιστον όχι έτσι αλλά αλλιώς, όπως και τώρα, θα 'ναι.
Πότε πότε θα γυρνάς σε μέρη παλιά, θα θυμάμαι. Και όλα τα γραφτά θα 'ναι για μένα και όλα τα σκυλιά θα 'ναι για σένα άγρια και φοβερά τα χνώτα τους και ο αχός τους. Θα πατας στα ανοιχτά και τυφλά θα σκοντάφτεις. Οι μέσα θα κοιταν έξω και θα βλέπουν μόνο σκοτάδι, τα φώτα θα είναι αναμμένα.
Όλοι διαφορετικοί και εγώ με τη γυάλα μου. Εσείς με τα μέρη σας και τις βαλίτσες στο χέρι.
Κλείστε τις πόρτες σας, χωρίς εμένα, δεν θα μου αφήσει ο καιρός το χέρι. Το κρατάει σφιχτά και με τραβάει, χωρίς να θέλεις.
Τα βιβλία μου τα έχω γράψει μόνη μου, χωρίς συνοχή και τέλος, συνεχίζουν παράλληλα. Οσα ζωγραφίζω, τσαλακώνω και πετάω χωρίς κανείς να τα σηκώνει.
Χωρίς μετάφραση, υπότιτλους και όλα τα συναφή, άντε γαμηθείτε να ησυχάσουμε.

0 Σχόλια:

Πείτε κι εσείς κάτι!

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα