<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9322014\x26blogName\x3dFrosted+Flake+Wood\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ffwood.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ffwood.blogspot.com/\x26vt\x3d-7538618771097144035', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

"Είσαι Ο Επόμενος;"

14.11.05
Ναι, οι γονείς μου κάποια στιγμή θα γυρίσουν από τη Θεσσαλονίκη, εγώ τι φταίω να μου σπάτε τα νεύρα; Και τι παίρνετε εμένα τηλέφωνο; Που να ξέρω γω;
Και δεν μου πήραν και τσουρέκι. Ακούς εκεί να μην μου πάρουν τσουρέκι! Γιατί δηλαδή; τόσο δύσκολο είναι να πας και να στηθείς στο ζαχαροπλαστείο να πάρεις ένα;
Δεν έχω τίποτα. Άει στο διάολο με πρήξατε και σήμερα...
Δεν θέλω να πάω στη σχολή. Δεν θέλω να κάνω τίποτα. Δεν θέλω πάλι να αρχίσεις να μου λες τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια.
Εμένα δεν μου γράψατε κάρτα... Γιατί εμένα δεν μου γράψατε κάρτα;
Τι σκατά ρωτάς εσύ άμα δεν θες να μάθεις; Ε τι περιμένεις να σου πω, προφανώς έχω κάποιο πρόβλημα, αν δεν θες να ασχολείσαι με προβλήματα μην ρωτάς.
Έχω βαρεθει να σας αγαπώ συνέχεια. Να πάτε να πνιγείτε ρε, σκασίλα μου μεγάλη και δέκα παπαγάλοι, σκασίλα μου μικρή και πέντε ποντικοί. ουστ!
Και σε χίλια χρόνια από τώρα θα κοιτάω πίσω και θα μετανοιώνω γιατί θα βλέπω ότι δεν άξιζε.
Πάω για κλάδεμα τώρα...

6 Σχόλια:

At 2:38 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος έγραψε...

Tσουρεκάκι??? Να σου φέρω?? =p =p =p =D

 
At 2:14 π.μ., Blogger maya έγραψε...

αχ αχ αχ...
βλαμμένη μέρα και η σημερινή...
Άμα βρεις καλή μου, φέρε! φχαρστώ για τη σκέψη!

 
At 9:19 μ.μ., Blogger alienlover έγραψε...

koita kali mou maya. ama einai provlima epiviosis , pou murizomai pws einai, tha sou steilo ego to tsoureki pou mou esteile i mama mou. alitheia:)
mono mi mou anisiheis. nai ?

 
At 12:45 π.μ., Blogger maya έγραψε...

Ζήλεψα τώρα...
Τα βόλεψα με τον φούρνο της γειτονιάς. Πλέον το τσουρέκι είναι το πρωινό μου! Είναι κάτι απωθημένα όμως... θα μου μέινει ψυχολογικό τραύμα!
:)

 
At 4:06 π.μ., Blogger Μαίρη.. έγραψε...

πάντως είναι πολύ δύσκολο να στηθείς στην ουρά για να πάρεις ένα!! Εκτός αν βρεις τον σεκιουριτά στις καλές του και του πεις ότι πας να βρεις μια φίλη σου!!! :Ρ

ραδιολοβερ, το τσουρέκι που σου στειλε η μάνα σου, αν δεν το θέλει η μάγια, το θέλω εγώ.. (μα τι γαϊδούρα χριστέ μου....ναι ναι! είμαι, είμαι..):Ρ:Ρ

περαστικάααα!!!

 
At 7:35 π.μ., Anonymous Ανώνυμος έγραψε...

χαχαχα.. "προσφέρονται τσουρέκια" έπρεπε να ήταν ο τίτλος.. χιχιχι..
Λοιπόν, η Άννα βρήκε τσουρεκάκι.
Η Ιωάννα έχει ένα που της περισσεύει.
Και η Μαίρη θέλει το τσουρεκάκι που περισσεύει στην Ιωάννα αν δε το θέλει η Άννα.
χμμμ..
Τι μπορεί να καταλάβει κάποιος από όλα αυτά?? =p =p =p
Έχω και εγώ τσουρεκάκια να δώσω, μη με ξεχνάτε.. (δε μ'αρέσει καθόλου το τσουρέκι =p άντε κάτι γίνεται άμα έχει σοκολατίτσα μέσα.. εε ναι off topic..)
Τι έλεγα? εμμ! Α ναι! Όσοι πιστοί προσέλθετε..

 

Πείτε κι εσείς κάτι!

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα