<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9322014\x26blogName\x3dFrosted+Flake+Wood\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ffwood.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ffwood.blogspot.com/\x26vt\x3d-7538618771097144035', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

"'Ασε με μένα..."

13.10.05
Πρέπει πάντα να ασχολούμαι με κάτι, αλλιώς δεν μπορώ. Πρέπει με κάποιο τρόπο να απασχολώ το μυαλό μου αλλιώς σκέφτομαι και αυτό δεν είναι καλό. Θέλω να πω, ποτέ δεν με βοήθησε σε κάτι εκτός από το να μπερδεύομαι περισσότερο. Δεν ξέρω πως τα καταφέρνω κάθε φορά.
Είμαι καλή στις δημόσιες σχέσεις αλλά πατώνω στην φιλία. Μπορεί να την τσαλαπατάω κιόλας. Νομίζω. Δεν ξέρω.
Αν προσπαθώ να κάνω το σωστό αντίθετα με αυτό που θέλω, είμαι ο εαυτός μου;
Αν τελικά το να προσπαθώ να προσπαθώ να κάνω το σωστό αντίθετα με αυτό που θέλω είναι ο εαυτός μου, τότε αυτό δεν με κάνει υποκρίτρια;
Άρα είμαι διπρόσωπο σκουλήκι της γης;
(Ίσως να μαι κοντά στο ότι χειρότερο σου έχει τύχει.)
Έχω πονοκέφαλο...

2 Σχόλια:

At 11:40 π.μ., Blogger Taflinel έγραψε...

Το "σωστό" είναι (συνήθως) ένα από τα βήματα της μεθόδου αποδοχής μιας μη ευνοϊκής προς τον εαυτόν επιλογής.

Ιτ'ς νόρμαλ.

Πάρε μι' ασπιρίνη.

 
At 3:53 μ.μ., Blogger maya έγραψε...

χεχε...
Μην παιδεύεσαι. Όσο μένεις πιστός σε αυτά που λες είμαστε ντάξει. ;)

και όσο για νόρμαλ... με τρομάζει όταν το λες!!

 

Πείτε κι εσείς κάτι!

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα