<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9322014\x26blogName\x3dFrosted+Flake+Wood\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ffwood.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ffwood.blogspot.com/\x26vt\x3d-7538618771097144035', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

"... Και Συ Και Ο Γρύλος Σου"

26.6.05
Τελικά όλα καλα. Το λέω αν κάποιος ανησύχησε δηλαδή...
Το εφταράκι στην τσέπη μας. Το κοπλιμαν το ίδιο. Άντε και ας μην θυμάσαι το όνομά μου!
Τσακώθηκα και με μία... Ναι είναι λογικό να έρχεται δύο ώρες μετά, να μου πέρνει τη σειρά και να έχει το θράσος να την απαιτεί! ΟΚ, ίσως το "θα σου κάνω τις αντάυγειες καταίφι" να ήταν υπερβολικό, αλλά την κατινιά μέσα μου δεν την συγκράτησα. Όχι αυτή τη φορά.
Έχω και τα νεύρα μου γενικότερα.
Τα κορίτσια ψιλοθύμωσαν για το εφτά μου, εφόσον είχαν όντως διαβάσει περισσότερο, αλλά τι να κάνω. Αυτός είναι ο χαρακτήρας μου, η προσωπικότητα μου. Σε μία προφορική εξέταση το ξέρεις εξαρχής ότι δεν μετράει το τι ξέρεις αλλά πως το "πουλάς". Μήπως πρέπει να νιώσω άσχημα γιαυτό; δε ξέρω, κάτι τύψεις τις ένιωσα... Αλλά πάλι και γω η κακομοίρα ότι με ρωτούσε το απαντούσα, τι άλλο έπρεπε να κάνω; Α στο καλό...

2 Σχόλια:

At 11:01 π.μ., Blogger Ανισόρροπος έγραψε...

"θα σου κάνω τις αντάυγειες καταίφι"

XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAAXAXAXAXAXAXAXXAXAXXAXAXA!δεν παιζεσαι!:D:D:D:D:D

 
At 10:09 μ.μ., Blogger Pegasus έγραψε...

To idio sxolio me ton anisorropo h8ela na grapsw gia th sygkekrimmenh ataka! ;D

Twra gia to ean ekneurizontai merikoi epeidh eisai pio eksypnh kai ta pianeis pio grhgora apo autous, problhma tous! :P De mporoun na exoun gennh8ei oloi me to idio myalo!!!

 

Πείτε κι εσείς κάτι!

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα