<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9322014\x26blogName\x3dFrosted+Flake+Wood\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ffwood.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ffwood.blogspot.com/\x26vt\x3d-7538618771097144035', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

"Δεν έχω τύχη"

30.5.05
Είχα γράψει ένα ποστ για την συνάντηση αλλά ο άτιμος ο μπλόγκερ μου το έφαγε. :(
Αμα κάποιος ενδιαφέρεται, να ρίξει μια ματιά στο Μπλογκ του Τουριστα. Περάσαμε πολύ καλά, και όσοι δεν ήρθατε να σκάσετε από το κακό σας!!! :P
.
Απο το απόγευμα δεν μπορώ να συγκεντρωθώ για να διαβάσω. Πριν από λίγο πείστηκα πως αυτό δεν πρόκειται να γίνει, και γυρνώ σαν την άδικη κατάρα από τότε. Θα πατώσω αυριο, είναι δεδομένο.
Η ψυχολογία μου δεν βοηθά πολύ. Ο ψυχίατρος είναι και σε διαθεσιμότητα, τρέχα γύρευε τι θα κάνω. Το θέμα είναι ότι θα πεθάνω στο άγχος και το βράδυ δεν θα μπορώ να κοιμηθώ. Ελπίζω να ξυπνήσω στην ώρα μου τουλάχιστον.
Τίποτα δεν πάει καλά. Τίποτα δεν είναι καινούριο. Τίποτα δεν θα φτιάξει, μην ακούω μαλακίες βραδιάτικα.
Δεν μπορώ να γίνω καλύτερος άνθρωπος. Αυτή είμαι δυστυχώς, κατά τη γνώμη μου. Προσπάθησα, δεν είναι ότι δεν προσπάθησα, αλλά δεν τα κατάφερα. Γιαυτό θα είναι πάντα αυτή και όχι εγώ.

3 Σχόλια:

At 11:49 μ.μ., Blogger dystropoppygus έγραψε...

Και σόρρυ που δεν αντιληφθήκαμε αμέσως ότι είστε Hooverphonic-όπληκτη...

;-)

 
At 8:05 π.μ., Blogger Blogarismenh έγραψε...

Μάγια είμαι σίγουρη οτι μια βόλτα στη νυχτερινή Αθήνα με μια χιλιάρα τεράστια μηχανή που τρέχει απίστευτα θα σε εκανε να νιώσεις καλύτερα :-)

 
At 1:04 π.μ., Blogger maya έγραψε...

ένοχη κύριε πρόεδρε!
είμαι Hooverphonic-όπληκτη
θα ήθελα τη βόλτα με τη χιλιάρα
και η τιμή όλη δική μου, κύριοι ένορκοι!

 

Πείτε κι εσείς κάτι!

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα