<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9322014\x26blogName\x3dFrosted+Flake+Wood\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ffwood.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ffwood.blogspot.com/\x26vt\x3d-7538618771097144035', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

"Νέα Από Το Δυτικό Μέτωπο"

14.5.05
Πήγαμε εκπαιδευτική εκδρομή στο Μαραθώνα, να δούμε κάτι φυτώρια. Μουσική, φασαρία, φωνές, λες και γυρίσαμε στο λύκειο. Στην πρώτη λυκείου και μη χειρότερα... Τι σκατά παθαίνουν, τα χτυπάει ο ήλιος και λυσσάνε; Δεν είμαι υπερβολική νομίζω, από τη στιγμή που έκριναν ότι το να τσιρίζεις στην διαπασών σκυλοτράγουδα είναι διασκεδαστικό στις 8 , πρωί Σαββάτου.

Να μην μιλήσω για τον τύπο που ακόμα να φανεί. Λες και δεν υπάρχει, λες και όταν τα άστρα ήταν στη σωστή σειρά, αυτός πέθανε στη γέννα. Χμ.

Τουλάχιστον όλοι οι άλλοι φαίνονται καλά. Εκτός από τους γονείς μου.

Ξέρω, υπομονή. Ξέρω, υπάρχουν και χειρότερα. Ξέρω, έχω την υγεια μου- λέμε τώρα. Μια μόνο ερώτηση έχω χωρίς απάντηση και δεν έχω άλλο κουράγιο να ρωτώ συνέχεια. Θυμάσαι; Πάνε χρόνια που τότε στο χωριο, φώναζα το όνομά σου στο γκρεμό και περίμενα ο αντίλαλος να φέρει τη φωνή σου να λέει το δικό μου. Χμ. Α μπα.

0 Σχόλια:

Πείτε κι εσείς κάτι!

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα