<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9322014\x26blogName\x3dFrosted+Flake+Wood\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ffwood.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ffwood.blogspot.com/\x26vt\x3d-7538618771097144035', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

"΄Αγχος Και Νεύρα"

25.5.05
Ξέρω τι να κάνω για να μη νιώσω καλύτερα:
  • δεν θα φάω 2 σοκολάτες, μια υγείας και μία αμυγδάλου
  • δεν θα γεμίσω τασάκια με αποτσίγαρα
  • δεν θα δω απανωτά 3 ταινίες με πατατάκια
  • δεν θα τσακωθώ με την μάνα μου, τον πατέρα μου, την αδερφή μου κ.α.
  • δεν θα πάρω τηλέφωνο εσένα, ούτε εσένα.
  • δεν θα παίξω πιάνο τόσο δυνατά ώστε να ακούγομαι στην Καρδίτσα ( δυστυχώς)
  • δεν θα κάτσω να αναλύσω τα προβλήματα μου στον πρώτο τυχόντα
  • δεν θα απαιτήσω από κανένα να με θυμάται
  • δεν θα αγοράσω κανένα χαζό περιοδικό για να σκοτώσω την ώρα μου
  • δεν θα βρίσω τον επόμενο που θα μου τονίσει ότι χαζεύω και θα το βρει ιδιαίτερα αστείο (ναι ρε χαζεύω, κάτι σκέφτομαι που δεν σε αφορά και σε μπλοκάρω, που είναι η πλάκα;)
  • δεν θα κοιμηθώ για να μην διαβάσω

Αυτά. Άμα βρω και άλλα θα συμπληρώσω.

2 Σχόλια:

At 1:28 μ.μ., Blogger Ανισόρροπος έγραψε...

αντε επιτέλους μπορουμε να κάνουμε κι ενα σχολιο εδω περααααα :p
...
χαλάρωσε λίγο πάντως. εγώ θα σου πρότεινα να φάς οσες σοκολάτες θες!ασπρες κιόλας.απο τα σταρμπακς.γιαμ γιαμ. γιαμ.Τρωγε ειπα

 
At 5:58 μ.μ., Blogger Nassos K. έγραψε...

Εγώ λέω να τα κάνεις όλα μαζί, να έρθεις να στρώσεις ;-)

 

Πείτε κι εσείς κάτι!

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα