<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9322014\x26blogName\x3dFrosted+Flake+Wood\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ffwood.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ffwood.blogspot.com/\x26vt\x3d-7538618771097144035', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

"Δεν ξέρω, φίλε μου..."

9.5.05
Ποτέ δε πίστευα στη φιλοσοφία του "Φτύστον για να κολλήσει", αλλά να που μερικές φορές ισχύει.
Είναι ένας άνθρωπος που τον έχω απορρίψει με πάρα πολλούς τρόπους. Του έχω πει όχι, τον έχω στήσει, του έχω ακυρώσει ραντεβού τελευταία στιγμή, τον έχω αγνοήσει, έχω φτάσει και σε σημείο να τον κοροιδέψω σχεδόν. Αλλά αυτός εκεί. Όσοι με ξέρουν, γνωρίζουν ότι δεν τα κάνω αυτά (δε λέω για το στήσιμο!) και ότι γενικώς έχω μεγάλη ανοχή.
Δε ξέρω τι συμβαίνει, ο άνθρωπος είναι αψυχολόγητος. Απο πάνω θέλει να το παίζει και φιλαράκι σε σημείο που να σε φέρνει και σε δύσκολη θέση -στα όρια της αγένειας.

Και εντάξει, αυτός είναι έτσι όπως είναι. Σε κάποια φάση θα σταματήσει δε μπορεί, δεν είμαι και καμια κουκλάρα. Το πρόβλημά μου είναι γνωστό και διαχρονικό: γιατί ποτέ δεν ενδιαφέρεται αυτός που μας ενδιαφέρει και ενδιαφέρεται αυτός που δεν μας ενδιαφέρει;

2 Σχόλια:

At 9:44 π.μ., Blogger Stefanos έγραψε...

Νταξ τα παραλές τώρα..αυτο το "ποτέ δεν ενδιαφέρεται.." παραείναι χοντρο. Απλά σε κάτι τέτοιες φάσεις που μπλέκεις με άνθρωπο που δεν ξεκολλάει με τίποτα, σε πιάνει το παράπονο. Μην ανησυχείς, κάποια στιγμή θα ξεκολλήσει...Προφανώς αφού σου κάνει τα νεύρα χορδές.. :)

 
At 11:17 π.μ., Blogger Areth έγραψε...

Πάντως, καλά που δε λες και για το στήσιμο τίποτα, να πέσει φωτιά να μας κάψει....:Ρ

 

Πείτε κι εσείς κάτι!

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα