<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9322014\x26blogName\x3dFrosted+Flake+Wood\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ffwood.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ffwood.blogspot.com/\x26vt\x3d-7538618771097144035', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

"Θες Και Τίτλο Τώρα;"

3.5.05
Ανακατεύομαι.
Γιατί είμαι πάντα τόσο "Δεύτερη"; ... και τρίτη μη σου πω (αν είσαι άραβας).
Να παραδεχτώ τι; Δεν έχω να πω τίποτα και ο θυμός μεγαλώνει. Δε θα πω τίποτα, δεν αξίζει... Εδώ δε αξίζουν τα μηνύματά μου απάντηση.
Όλο λέω τέρμα και όλο στην αρχή είμαι.
Τι κορόιδο που είμαι... Αναρωτιέμαι αν είναι όντως τόσο δύσκολο, ή απλά εγώ είμαι τόσο ηλίθια που όλα μου φαίνονται βουνό.
Όλοι είναι τόσο τρελοί μέσα τους ή είμαι από αυτούς που τους μαντρώνουν;
Δεν μπορώ άλλο πάρτυ!
Χαμήλ. Μπατάρ.
Δεν θέλω να ενοχλώ άλλο τους ανθρώπους ούτε καν αυτούς που λένε ότι είναι φίλοι μου.

3 Σχόλια:

At 6:04 μ.μ., Blogger PsyxiatroZ έγραψε...

"Δεν θέλω να ενοχλώ άλλο τους ανθρώπους ούτε καν αυτούς που λένε ότι είναι φίλοι μου."

Μπορεί κάποιοι να έχουν ανάγκη την "ενόχληση σου". Just think 'bout it.

 
At 11:58 μ.μ., Blogger maya έγραψε...

mersault, δεν πειράζει το δασκαλίστικο ύφος ειδικά σε τέτοιες καταστάσεις γυναικείας υστερίας και ανασφάλειας! και από χώρο έχουμε μπόλικο. (ήταν όντως idle Tuesday σήμερα. Για φαντάσου!)

psyxiatroz, μπορεί να έχεις και δίκιο. Θα ήταν καλό να το δείξουν, όμως...
Από την άλλη, οι άνθρωποι δεν είναι ποτέ έτσι όπως τους θέλουμε. Όχι επειδή δεν μπορούν αλλά επειδή πιθανότατα εμείς δεν αξίζουμε τέτοιες θυσίες.

(Αυτό καταλήγει σε καταχώρηση ημερολογίου νευρωτικής ηρωίδας σε βιβλίο ξινής, γεροντοκόρης, αγγλίδας συγγραφέως που αφού γίνει μπεστ σέλλερ γυρίζεται ταινία με χολιγουντιανές ηθοποιούς να παίρνουν κιλά για να ταιριάζουν στο πετσί του ρόλου. Θεε μου, ας με έπαιζε η Ρενέ!!)

 
At 8:10 μ.μ., Blogger Ανισόρροπος έγραψε...

''Όλοι είναι τόσο τρελοί μέσα τους ή είμαι από αυτούς που τους μαντρώνουν;''

εγω είμαι πιο τρελός σ τ α ν τ α ρ


''Δεν θέλω να ενοχλώ άλλο τους ανθρώπους''

εμένα δε με ενοχλείς παντως.βέβαια εγω δεν είμαι ανθρωπος.δεν ξέρω αν σε βοηθάω

''Θεε μου, ας με έπαιζε η Ρενέ!! ''

ελα ρε αυτή είναι άσχημη :D

 

Πείτε κι εσείς κάτι!

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα