<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9322014\x26blogName\x3dFrosted+Flake+Wood\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ffwood.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ffwood.blogspot.com/\x26vt\x3d-7538618771097144035', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

"Κατάθεση"

7.4.05
Δεν έχω να πω τίποτα. Το δηλώνω, έτσι να είναι σαφές, να μην υπάρχουν και απορίες.
Όχι χωρίς το δικηγόρο μου. Είμαι αθώα κύριε ανακριτά, πολύ αθώα, σαν το Dove ένα πράμα.

Έχω άλλοθι σας λέω. Τι μόνο ένα; και δύο και τρια... και όσα θες.

Οσο για το έγκλημα δεν έχω ιδέα, δεν ήμουν εκεί. Δεν έχετε αποδείξεις, δεν έχετε κανένα στοιχείο εις βάρος μου.

ΟΚ, μπορεί και να ήμουν εκεί... αλλά δεν το έκανα εγώ! Που να ξέρω ποιός άνθρωπέ μου, δεν κοίταζα.

Χμμμ ξέρεις κάτι; Μπορεί και να είδα... Μια σκιά στον τοίχο ηταν. Όχι φωνές δεν άκουσα, τρελή θα με βγάλεις;... άκου εκεί φωνές...

Αυτό δεν είναι τίποτα, μια γρατζουνιά... Δεν ήταν σφαίρα, χαρτοκόπτης ήταν. Δεν πειράζει σας λέω, το αριστερό είναι, είμαι δεξιόχειρας. Ήθελα να χτυπήσω το συναγερμό και έπρεπε να με σταματήσει. Να βλέπετε, πάνω εκεί το κάρφωσε.

Ξέρετε που να με βρείτε, μπορώ τώρα να πάω σπίτι; ...για ερωτήσεις που τυχόν προκύψουν μπορείτε να με πάρετε τηλέφωνο.

0 Σχόλια:

Πείτε κι εσείς κάτι!

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα