<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9322014\x26blogName\x3dFrosted+Flake+Wood\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ffwood.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ffwood.blogspot.com/\x26vt\x3d-7538618771097144035', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

"Γιατί ο Θεός των Μικρών Πραγμάτων τα'χει μαζί μου σήμερα;"

7.3.05
Πάλι θα απελπιστώ και θα τα παρατήσω. Έτσι απλά και δεν θα το πιστεύει κανείς. Το πρόβλημά μου είναι ότι αν κόψω το ένα μου χέρι δεν θα μπορώ να κόψω το άλλο.
Ίσως το πρόβλημα μου είναι όχι ότι έπρεπε να είχα κάνει περισσότερα αλλά έπρεπε να είχα κάνει λιγότερα. 'Η τίποτα. Άλλα έτσι είμαι γω, μ'αρέσει να κουράζομαι. Είμαι ο βλάκας εκεί στο βάθος τον βλέπεις;... Ναι εκεί εκεί... Αυτός εκεί που ελπίζει ότι άμα κουραστεί για κάτι θα το κάνει να αξίζει, να έχει σημασία. Είμαι πάντα το θύμα, ο τύπος που μαθαίνει με τον δύσκολο τρόπο, που δεν ακούεί ούτε την ίδια του τη συνείδηση και την πατάει.

"Έχω μάτια από κοφτερό γυαλί που μου ματώνουν συνέχεια τα βλέφαρα. Και χέρια που μπλέκουν με άλλα χέρια σαν ξερόκλαδα, για μια μόνο καταιγίδα, λες από το ίδιο δέντρο. Έχω υπομονή πλατιά σαν τη λίμνη και αγάπη ως το βάθος της, μάτια μου. Ως το βάθος
της..."

0 Σχόλια:

Πείτε κι εσείς κάτι!

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα