<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9322014\x26blogName\x3dFrosted+Flake+Wood\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ffwood.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del_GR\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ffwood.blogspot.com/\x26vt\x3d-7538618771097144035', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

"Πολύ Κακό για Το Τίποτα" ή " Αν Δε Βαριέσαι Φριχτά Μην Το Διαβάζεις"

14.1.05
Η εξεταστική τρώει τον αφέντη, ο αφέντης τρώει πολύ σοκολάτα, ο αφέντης παθαίνει πονοκέφαλο και καταρρέει οπότε δεν ενημερώνει το blog του...
Σήμερα το παράκανα με τη σχολή. Είμαι εδώ από τις 12 και τρέχω συνέχεια. Αποτέλεσμα: 2,5 εργασίες έτοιμες, 2 βιβλία, αμέτρητες φωτοτυπίες και καμία μα καμία πιθανότητα να περάσω πάνω από τα μισά μαθήματα αυτού του εξαμήνου, για να μην αναφέρω τα χρωστούμενα... Το πρόβλημα είναι ότι θα είμαι εδώ μέχρι τις 9.30.
Έπαθα και το άλλο: παραλίγο να με κλειδώσουν στη βιβλιοθήκη. Έκλεισαν τα φώτα, ήμουν σε ένα γραφείο πίσω πίσω, χάθηκα στους διαδρόμους με τα βιβλία και άρχισα να φωνάζω να έρθουν να με βρουν. Ολόκληρο θέαμα... Που να έκανα και καμία εργασία της προκοπής ή μεταπτυχιακό...
Τώρα είμαι στην αίθουσα υπολογιστών και βαριέμαι. Τουλάχιστον ο διπλανός μου τo καταδιασκεδάζει σε κάτι πορνοsite (sex με φρούτα; κάτι τέτοιο βλέπω...). Στις 8 έχω εργαστήριο πληροφορικής, πάλι βλακείες θα κάνουμε ("Στο αριστερό σας χέρι κάτω κάτω βλέπετε ένα εικονίδιο με τη λέξη Start. Κάντε κλικ!").
Τελευταίο χτύπημα από τη Μοίρα ήταν το γεγονός ότι είχα σχεδόν τελειώσει αυτό το πόστ, όταν ο διπλανός μου (ο άλλος) νομίζοντας ότι ανοίγει τον υπολογιστή του έκλεισε το δικό μου...

Άτιμη Κενωνία...

0 Σχόλια:

Πείτε κι εσείς κάτι!

<< Επιστροφή στην αρχική σελίδα